Gary Vaynerchuk otkriva što je potrebno za uspjeh

DRUŠTVENE MREŽE
Gary Vaynerchuk otkriva što je potrebno za uspjeh

Pionir marketinga i poduzetnik u siječnju ove godine objavio je petu knjigu Crushing it: How great entrepreneuers build their business and influence – and How you can do it too, u kojoj objašnjava koliko su za uspjeh potrebno razumijevanje društvenih mreža i sposobnost da se iskoristi svaki njihov potencijal.

Gary Vaynerchuk rođen je 1975. u Bjelorusiji, ali se još kao dječak s roditeljima preselio u Ameriku. Otvorio je jednu od prvih internetskih stranica o vinu,WineLibrary, te dobit obiteljskog posla povećao s 4 na 60 milijuna dolara. Osnivač je i VaynerMedia, digitalne agencije koja pruža usluge video produkcije, medijskog planiranja i promocije, marketinga te Google i Alexa Voice usluge. Četiri puta je proglašen najprodavanijim autorom prema New York Timesu.

Svoj poduzetnički duh potvrđuje uspješnim ranim ulaganjima u neke od danas najveći tehnoloških tvrtki poput Twittera, Tumblra, Facebooka, ali i Ubera.

„Kad su ljudi, još 1996., govorili da neće kupiti rajčicu preko interneta, govorio sam im da hoće. Zato što vrijeme ima vrijednost, zato što druge svari znače više.“, rekao je Vaynerchuk za BusinessInsider.

Na svome youtube kanalu objavljuje videe u kojima pokazuje kako je biti vlasnik i direktor, ali i javna osoba, u današnjem digitalnom svijetu. Pokrenuo je i svoj podacast The Gary Vaynerchuk audio experience te zajedno s Gwyneth Paltrow, Jessicom Alba i Will.i.am-om sudjeluje na Appleovom projektu Planet of the Apps.

Smatra da je nephodno korištenje društvenih medija kako bismo razvili svoj posao. Za pravilno korištenje instagrama savjetuje iskrenost i kvalitetu. Ističe važnost poznavanja svake pojedine mreže, kako ona funkcionira, kakvi su njezini korisnici, što ih zanima, a što ne. Tvrdi da isti sadržaj neće biti uspješan na svim mrežama.

„Ako pratite neku javnu osobu na Twitteru, to je mjesto na kojem ćete u 99% slučajeva dobiti odgovor na postavljeno pitanje. To se ne događa toliko često na Instagramu, LinkedInu ili Facebooku.“, rekao je Vaynerchuk.

U knjizi navodi teorijska objašnjenja, ali i praktične savjete za sve društvene mreže kako bi svatko mogao razviti svoj osobni brend. Crushing it je, prema Harper Colling Publishers, vodič za izgradnju vlastitog puta do profesionalnog i financijskog uspjeha, ali nije o tome kako se obogatiti.

 

Bernarda Ivičević

Uredništvo zadržava pravo cenzure u slučaju govora mržnje ili nepristojnog i neprikladnog govora.

Anketa

Koji medij najčešće pratite?
Studentski radio Live streaming
KLIKNI I
SLUŠAJ
The current song is not available
Studentska
televizija
(youtube
channel)
Studentski
prilog
večernjeg
lista

Vrijeme u Mostaru

Weather in

  • Djelomična naoblaka
  • Temperature: 18°C